středa 13. listopadu 2013

5 říjnových oblíbenců

Čas šíleně letí. Připadá mi, jako bych své zářijové oblíbence dávala dohromady včera, ale on už je to víc než měsíc. A tak tu mám dalších pět produktů, které mi v říjnu dělaly největší radost. Tentokrát bylo vybírání opravdu náročné, protože mě těšilo opravdu hodně věcí a nejen kosmetických. Nakonec jsem vybrala čtyři kousky z dekorativní kosmetiky a jeden pečující zázrak, bez kterého už si nedokážu svůj život představit. Nebudu to tedy prodlužovat, moji oblíbenci jsou tady!





L'Oréal Paris Color Caresse Shine Stain, 102 Romy, cca 150 - 200,- Kč



Letošní podzim byl ve znamení novinek a zejména novinek na rty. Rtěnky od Essence mě vysloveně zklamaly (recenze), nové matné rtěnky Rimmel Kate mě moc neuchvátily (recenzi chystám), ale L'Oréal se se svou Caresse kolekcí opravdu vytáhl. Neodolala jsem a domů pořídila dvě rtěnky, dva lesky a díky tomu mám do zásoby i dvě řasenky, díky Rossmanne! Váhala jsem, jestli vybrat rtěnky, které jsou spíš lehoučké jako balzámy, ale nakonec jsem do pětky vybrala tento lesk. A to já nejsem vůbec lesková, až na nějaké záchvěvy s Essence jsem lesk neměla od základní školy, kdy jsem si kupovala takový voňavý ovocný s kuličkovým aplikátorem. Ale kdybych věděla, že lesk může být tak úžasný jako tento, tak jich mám doma zásobu. Jasně, není to úplně klasický lesk, je to spíš barva, která na rtech opravdu drží, smíchaná s leskem, ale o to lépe. Odstín 102 Romy je úžasná přirozená sladší růžová, kterou nosím s oblibou na den. Ale to by pro teď stačilo, na stainy i rtěnky se můžete těšit v chystané samostatné recenzi.


Rozjasňovač Sephora Highlighting Compact Powder, 20 Rose Pink, cca 360,- Kč





O tomto rozjasňovači jsem psala už v Novinkách za říjen. Od té doby, co jsem si tenhle kousek v Sephoře pořídila, snad neminul den, abych ho nepoužila. Je to úžasný kousek, který vzhledem k ceně určitě stojí za to vlastnit. Rozjasňuje tak nějak přirozeně a snadno se s ním pracuje. Velmi jednoduše jen lehce rozjasníte své lícní kosti nebo ho můžete navrstvit až do oslňující záře. Na denní nošení ho používám jen v lehké verzi, ale na večer se s ním vyřádím. Chválím, že nemá tendenci příliš zvýrazňovat nedokonalosti jako rozšířenější póry a že lesk, který vytvoří, nepřipomíná lesk mastné pleti, ale spíš zář zdravě vypadající tváře. Bohužel, světlo teď fotografiím nepřeje, takže barva vůbec neodpovídá, jedná se o růžovou verzi.

Maybelline Eyestudio Master Shape Brow Pencil, 260 Deep Brown, cca 110,- Kč



Sice mám doma dva sety na obočí, ale i tak jsem se rozhodla pořídit si ještě tužku. O téhle jsem poprvé slyšela u Petry a říkala jsem si, že ji musím v drogerii omrknout. A tak se stalo a přišla mi tak dobrá, že jsem ji hned koupila. Mám nejtmavší studeně hnědý odstín, se kterým se velmi dobře pracuje, takže na den s ní lze vytvořit lehčí přirozenější vzhled a přitlačit až na večer. Výhodou je, že tužka má voskovou konzistenci, takže obočí vyplňuje a fixuje v jednom kroku, není potřeba mít celý set na obočí se štětečky. Stačí jedna tužka a maximálně kartáček, který je prakticky umístěn z druhé strany tužky. Konzistence i barva je tedy skvělá, ale bohužel, díky konzistenci mizí rychlostí blesku, což z ní i přes příznivou cenu dělá dražší kousek. Ale já si ji zamilovala, a tak si jí pořídím zcela určitě znovu a nejlépe do zásoby.

Maybelline Color Tattoo 24HR, 70 Metallic Pomegranate, cca 150,- Kč



Určitě nejsem z těch, které by doma musely mít celou sbírku Color Tattoo, ale když se objeví dobrý odstín, chci ho mít. Nejprve to bylo neutrální bronzové, později se přidalo světle růžové a z posledních dvou novinek mě uchvátil odstín Metallic Pomegranate. Na úvod musím bohužel podotknout, že předchozí bronzové a růžové CT mají lepší konzistenci, která držela celý den  bez hnutí. Tohle je na tom trochu hůř, ale ani tak to není žádná katastrofa. S bází vydrží celý den bez hnutí, takže si tohoto odstínu můžu užít jak to jen jde. Barva je prostě nádherná, tak nějak splňuje mojí představu burgundy barvy, je nádherně metalická s miniaturními zlatými třpytkami, které ale samy o sobě nejsou na víčku vidět, pouze září. Podle mě se jedná o ideální podzimní barvu jak na denní, tak i večerní líčení očí. A v kombinaci se zlatou ve vnitřním koutku je naprosto neodolatelná.


Clinique Anti-Blemish Solutions Spot Treatment Gel, cca 500,- Kč



Obvykle jsem skeptická, když se tak někdo o nějakém výrobku vyjádří, ale tentokrát se tak musím vyjádřit i já. Tento gel je prostě naprostý zázrak! Jak už jsem se jistě zmiňovala, mám velmi problematickou pleť s akné. Sice jsem se dostala z toho nejhoršího, kdy jsem měla na tvářích celá ložiska, ale pupínky se objevují stále. Teď už mám ale nějaký ten pátek tohoto pomocníka a už ho nedám z ruky. Gel se používá dvakrát denně na pleť, která nesmí být nalíčená, takže v mém případě na vyčištěnou a nakrémovanou. Také se nesmí používat na otevřené rány, tedy rozškrábané pupínky a podobné záležitosti. Ideální je gel používat na pupínky, které jsou zatím v pleti jen cítit a nejsou vidět, ale může se aplikovat i na již vystouplé, ale neporušené. Díky účinkům tohoto gelu se nakonec pupínek v nejlepším případě vůbec nevytvoří, v tom horším se objeví jen v miniaturní verzi, která během pár dnů také zmizí. Obvykle trpívám na větší bolestivé pupínky a díky tomuto gelu maskuji jen miniaturní červené flíčky, které nejsou bolestivé. Samo o sobě to akné nevyléčí, na tom se musí pracovat jinak, ale je to výborný pomocník na jednotlivé pupínky. Cena je vyšší, ale přiznám se, že bych za tenhle produkt byla ochotná dát třeba i dvakrát či třikrát více.


Máte se zmíněnými produkty zkušenosti? Co potěšilo v poslední době Vás?

1 komentář:

  1. Ten Sephora rozjasňovač je super a CT mám taky moc ráda, máš teda zajímavý odstín, moc pěkný.. já jsem si koupila jen bronz a fialový..

    OdpovědětVymazat