úterý 5. listopadu 2013

Intenzivní hydratační sérum Marionnaud

Odjakživa jsem mívala matnou pleť, a tak jsem o ni pečovala podle toho. Používala jsem zelenou řadu od Biodermy, snažila se pleť přiměřeně hydratovat, aby se nemastila ještě více, ale krátce po dvacítce jsem si všimla, že moje pleť začala mít do mastné opravdu daleko, i když byla posázená boláky akné daleko více než pleť leckterého puberťáka. Postupně jsem přešla ze zelené řady na růžovou a z růžové na modrou, což byl docela skok, ale výsledek u všech řad byl v podstatě stejný - přesušená pleť se šupinkami. To bylo snad moje nejhorší období, co se pleti týká. A dnes vám ukážu jednoho pomocníka, který mi spolu s ostatními pomohl tohle období ukončit. Jedná se o Intenzivní hydratační sérum od značky Marionnaud.



Sérum Hydratation Intense Marionnaud


Jak už název napovídá, tohle sérum seženete pouze v parfumeriích Marionnaud nebo  ho můžete objednat z jejich e-shopu. Cenově vychází na nějakých 350,- Kč za 30 ml produktu, podle toho, zda ho objednáváte nebo kupujete v kamenné prodejně, se zákaznickou kartičkou a slevou anebo bez nich. Každopádně cena mi připadá přiměřená. Pravda, je vyšší než běžně bývá u drogeriových přípravků, ale zase nižší než u známějších značek. Prostě takový zlatý střed a dobrá cena právě za hydratační sérum, které prostě bývá dražší než obyčejný hydratační krém.

Sérum Hydratation Intense Marionnaud, cca 350,- Kč


Vždycky jsem poměrně nedůvěřivá, když nějaký produkt slibuje X hodinovou výdrž a péči, protože bohužel, z mojí zkušenosti bývá ta doba se štěstím poloviční. Tohle sérum slibuje intenzivní hydrataci pleti po 24 hodin a mělo by zanechávat pleť hebkou a komfortně ošetřenou. A já musím říct, že tohle sérum plní to, co slibuje. Sérum by mělo obsahovat plno dobrých věcí pro pleť, jako je například výtažek z bílé lilie, kyselinu hyaluronovou a bambucké máslo. Sérum je určeno pro všechny typy pleti.



Balení je moc povedené. Je vyrobeno z hodně kvalitního průhledného plastu, který působí skoro jako sklo. Víčko je z neméně kvalitního plastu fialové barvy a jde snadno a dobře uzavřít, takže nehrozí, že by se samo otevíralo. Pod víčkem je schovaná dávkovací pumpička, díky které by měl produkt vydržet déle a při používání se do něj nezanáší bakterie. Pumpička dávkuje přiměřené množství produktu přibližně na polovinu obličeje, takže na jedno použití je potřeba dvou stisknutí. Při takové spotřebě jsem sérum používala jednou i dvakrát denně po dobu asi osmi měsíců a stále nejsem na dně. Vnitřek balení je z bílé barvy, která bohužel zabraňuje zjistit, kolik produktu v balení ještě zbývá. Celkově balení působí kvalitně a čistě a svěže i díky jednoduchým popiskám zelené, fialové a černé barvy.



Konzistence séra je tekutější, ale nemusíte se bát, že by vám sérum nějak stékalo a dělalo neplechu. Naopak, sérum je krásně jemné a hladké a velmi snadno se roztírá. Rychle se vstřebá a na pleti nezanechává žádný film, jen příjemný pocit, který napovídá, že pleť dostala dávku hydratace. Pleť je tedy po použití jemná a hebká na dotek a viditelně hydratovaná. Parfemace je něco, co mě ze začátku poněkud vylekalo. Sérum totiž nádherně voní po květinách, zřejmě tedy bílé lilii, i když můj nos není na rozeznávání květin cvičený. Parfemace je velice příjemná, ale není rušivá. Já se ze začátku docela bála, protože jsem zvyklá, že obvykle to, co pěkně voní, mojí pleť dráždí a zhoršuje moje akné. Tenhle výrobek ale toto pravidlo porušuje, protože mou pleť nijak nedráždil, naopak měl velmi pozitivní vliv na stav mé pleti.



Pokud se na pleti objevují suché šupinky, sebelepší hydratační krém si s nimi většinou neporadí, protože problém je ve vrstvách pokožky, kam už hydratační krém běžně nedosáhne. Hydratační sérum ale působí právě tam a hydratuje pleť do hloubky. Viditelné zlepšení stavu pleti jsem pozorovala už po týdnu, kdy jsem sérum používala každý večer na vyčištěnou pleť a následně nanesla ještě hydratační krém. Po měsíci takového používání byly šupinky pryč. Za mě tedy tohle sérum opravdu doporučuji, zvláště těm, které mají suchou pleť a objevují se jim suchá místa se šupinkami.


Máte zkušenosti s tímto sérem nebo celkově s kosmetikou Marionnaud? Trápí Vás suchá pleť a šupinky? Jak se o takovou pleť staráte?

Žádné komentáře:

Okomentovat