sobota 2. listopadu 2013

Voňavé rituály od Dermacolu

Počasí se pomalu, ale jistě ochlazuje a pro mě to znamená, že daleko více vyhledávám teplo domova a ještě raději trávím čas ve sprše. A to vše s něčím hezky voňavým, něčím, co svou svěžestí trochu připomíná léto. A tak tu dnes mám tři výrobky na tělo, u kterých hraje hlavní roli jejich vůně. Bude řeč o produktech Aroma Ritual od Dermacolu, konkrétně o řadě s vůní limetky a hroznů. Vůně je u této řady tělové kosmetiky to, co Vás upoutá úplně nejvíc, protože všechny produkty této řady úžasně a intenzivně voní. Pokud máte rády intenzivní vůně, bude dnešní článek pro Vás.







Z této řady s vůni hroznů a limetky se dnes tedy zaměřím na sprchový gel, tělové mléko a tělový masážní olej. Kromě této parfémované řady Dermacol nabízí ještě produkty s vůní belgické čokolády, černé třešně, vodního melounu nebo třeba úchvatné sicilské pistácie. V některých řadách lze sehnat třeba i peeling nebo tělové máslo, ale standardem je právě tělové mléko a sprchový gel. Začnu tím, co mají mnou recenzované produkty společné, tedy vůni. Hned na úvod musím říct, že je velmi intenzivní, což může být někomu nepříjemné a ani já sama na to nemám náladu každý den. Ale když, tak sáhnu právě po Dermacolu. Celá řada by tedy měla vonět po hroznech a limetce, ale tak bych tu vůni asi nepopsala. Já cítím velmi intenzivní, ale příjemně svěží, čistou, ovocnou a nasládlou "fialovou" vůni. No, ale jak vlastně voní fialová? Mně takhle, ale každému určitě trošku jinak. A antistresový účinek bude zcela jistě také velmi individuální, ale na mě má vůně zklidňující a uvolňující účinky, i když stresu mě samozřejmě nezbaví.


Dermacol Aroma Ritual Antistresový sprchový gel Hrozny s limetou



Dermacol Aroma Ritual Antistresový sprchový gel Hrozny s limetou, 59,- Kč


Na začátek se musím přiznat, že balení produktů v tubách moc nemusím. Tuby se často různě lámou, začnou téct nebo naopak do otevírání nateče při sprchování voda a při dalším použití už ledová voda zaútočí na mé břicho. Tuby od Dermacolu patří k těm lepším, které se nelámou, ale do otevírání voda nateče vždycky a při každém sprchování mě čeká nový a stejný šok. Co se týče celkového provedení tohoto balení, tak sice upřednostňuji daleko jednodušší vhled s menším počtem barev, nápisů, obrázků, barevných přechodů... ale dá se to. Je to funkční a v určitém stylu, kterého se to drží. Takže, sice mě to nebere, ale proč ne.





 Intenzivní svěží vůni si chci většinou užít ve sprše, takže sprcháče od Dermacolu si budu kupovat asi pořád a pořád dokola. Ono co psát o sprchovém gelu, u kterého mi vyhovuje vůně? Má průhlednou barvi a gelovou konzistenci. Velmi snadno z velmi malého množství vykouzlí bohato pěnu, která krásně voní. Samozřejmě, někdo by mohl namítnout, že pěna není k umytí potřeba, že pěnivé složky jsou škodlivé pro pokožku a možná by měl pravdu, ale mně tento gel opravdu vyhovuje. Já tu pěnu pro svůj pocit potřebuju, navíc s tímto gelem nemám po sprchování pocit vysušené pleti, takže o to lépe. Po sprchování vůně ještě nějakou dobu přetrvává, ale už jen v jemné a decentní verzi.




 Sprchové gely jsou obvykle věcí, kterou moc neřeším, ale tento jsem si velmi oblíbila, a jak jsem psala, koupím si ho určitě znovu - jak tento, tak i další s jinou vůni. Za necelých 60,- Kč dostanu opravdu úžasně voňavý funkční výrobek.







 Dermacol Aroma Ritual Antistresové tělové mléko Hrozny s limetkou


Dermacol Aroma Ritual Antistresové tělové mléko Hrozny s limetkou



 Balení tohoto tělového mléka je v podstatě stejné jako balení předchozího sprchového gelu. Jediný rozdíl je v podstatě ve velikosti a barvě otvírání, které není průhledně bílé, ale prostě jen bílé. Ale nevadí, u tělového mléka mi toto balení tolik nevadí. I když samozřejmě pro tento produkt platí to samé, co je napsáno výše.






Konzistence mléka je přesně taková, jakou bych od tělového mléka čekala. Tedy není příliš hutné, ale ani přehnaně tekuté, že by mělo třeba tendenci stékat. Barva je lehce nafialovělá bílá. A co je na tomto mléku hlavní je opět ta famózní vůně, která je na celé řadě tím nejlepším. Bohužel, podle mě je to prostě málo. Od tělového mléka totiž očekávám především slušnou hydrataci, která se ale u tohoto mléka nekoná. Ne, že by to mléko nehydratovalo vůbec, ale nepovažuji to za dostačující. Zázraky se v tomto případě prostě očekávat nedají. Co je ale ještě horší než hydratace, je to, že mléko po namazání lepí. A bohužel lepí velmi dlouho, velmi intenzivně a mně to opravdu velmi vadí. Právě proto se mléko dostalo do Zklamání za měsíc říjen. Ale abych jen nehanila, tak vůně mléka je z pokožky cítit ještě hodně dlouho, což je naopak příjemné.





I přes celkem příznivou cenu a vůni, která se mi líbí, bohužel nemůžu toto mléko doporučit. Hydratuje jen málo, ale tohle málo dohání svou lepivostí. Tedy alespoň to moje, tohle i mé druhé s vůni sicilské pistácie. Třeba to někomu nevadí, ale pro mě je ta lepivost něco, co mě prostě odrazuje od dalšího používání a hlavně od dalšího nákupu.






Dermacol Aroma Ritual Antistresový tělový olej Hrozny s limetkou


Dermacol Aroma Ritual Antistresový tělový olej Hrozny s limetkou, 149,- Kč


Posledním produktem z této řady, který jsem se rozhodla vyzkoušet, je Antistresový tělový olej. Při nákupu ho najdete v malé kartonové krabičce, která provedením přesně sedí k předchozím dvěma produktům. Ovšem po vyjmutí oleje z krabičky získáte něco, co je o level jinde. Olej je totiž v malé skleněné lahvičce s jednoduchým designem a pumpičkou, která zpříjemňuje používání produktu a dávkuje přiměřené množství. Takže provedení je na jedničku.




Konzistence asi nikoho nepřekvapí, je prostě olejová, ale oproti běžným olejům poněkud hustější, což rozhodně není na škodu. Sice je stále dokonale tekutý, takže člověk musí být při užívání trochu opatrný, aby olej nebyl všude, ale ta hustší konzistence je prostě znát, nerozlívá se po pleti tak snadno. Olej je průhledný, ale jak už to tak bývá, tak lehce nažloutlý. Barva je ale naprosto v pořádku, nemá tendenci obarvovat oblečení. Vůně je u tohoto produktu asi nejjemnější z výše zmiňovaných. Je pořád stejná, svěží, ale je méně intenzivní. Všechno nádherně provoní, ale má příjemnější a jemnější efekt, není to takový útok na náš čich.





Někdo pro péči o tělo upřednostňuje mléko, někdo spíše hutnější máslo, ale já prostě miluju oleje. Tento olej patří k mým oblíbeným. Používám ho kvůli hydrataci a vyživení pleti, na co je opravdu skvělý. U olejů je třeba dbát na to, že by se neměly používat na suchou pleť, ale naopak na navlhčenou. Proto tento olej používám zásadně po sprchování. Při tomto použití je olej naprosto úžasný, stačí ho malé množství, snadno se vstřebá, ale zároveň je na pleti znát, že dostala něco dobrého a je jemná, hebká a vyživená. Olej lze použít i jako klasický masážní olej. Stačí ho použít v maličko větším množství a můžete masírovat a masírovat. Pokožka zůstane delší dobu příjemně mastná a snadno se s ní pracuje. Na obale jsem se dočetla, že olej lze používat i na péči o vlasy. Občas jsem ho tedy střídala se svým obvyklým vlasovým olejem a efekt byl velmi podobný. Olej jsem vtírala do vlhkých konečků a délek. Samozřejmě při občasném používání nemůžu hodnotit dlouhodobé účinky, ale olej vlasy nezmastí, ale zároveň nejsou vysušené. Navíc je nádherně provoní a vůně přetrvá v lehkém nádechu celý den.




Tento produkt můžu z celé řady doporučit asi nejvíce. Sice už je jeho cena trošku vyšší, ale i přes malý objem vydrží dlouho. Navíc má všestrannější využití. Používám ho na péči o pleť celého těla, na relaxační masáže, ale i do vlasů. Vzhledem k vůni už často ani necítím potřebu použít parfém, jemná verze vůně hroznů a limetky stačí sama o sobě. Samozřejmě se nejedná o čistý olej, takže ho s nimi nejde běžně srovnávat, ale je moc příjemný a určitě si ho koupím znovu, tedy už potřetí.





I přes tělové mléko, které mě spíš štve, než těší, mám tyto produkty od Dermacolu docela ráda. Voňavé sprcháče do mého sprchového koutu prostě patří. A o oleji se snad ani nemusím zmiňovat, to je můj oblíbenec už delší dobu.


Máte zkušenosti s výrobky Dermacol Aroma Ritual? Která vůně je Vaše nejoblíbenější?

3 komentáře:

  1. Mám sprcháč,akorát ten s čokoládou a mandarinkou a ta vůně je dokonalá:) Takže si pořídím možná ještě další;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten mám v oku na prosinec, ta vůně mi připadá taková hezky vánoční

      Vymazat
  2. u mna vedie pistacia :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat